zaterdag 8 juni 2013

Fly away met Delta airlines

Ik ben maar weer eens achter de laptop gaan zitten. Daar was alle aanleiding toe, want we weten waar we zitten als we naar Orlando vliegen. Ik had nog niet geschreven dat dit met KLM partner Delta zal gebeuren. Delta is de grootste luchtvaartmaatschappij ter wereld en dat wordt je niet zo maar. Nee, daar moet je wat voor doen! Mensen die bij elkaar horen lekker bij elkaar weghalen bijvoorbeeld. Nou is zo´n 767 weliswaar geen jumbo, maar wel een wide body waar maximaal 300 mensen in kunnen. Dat is dan ook wat Delta blijkbaar doet. Er gaan immers veel makke schapen in een hok. Dat is lekker economisch. Of mensen dan losgerukt worden van hun reisgenoten, dat is voor Delta niet interessant. Het vliegtuig zit behoorlijk vol dus. Soms helpt het om vroeg naar Schiphol te gaan, want ik met mijn twee meter op een middenstoeltje, afzien dus en dát lijkt mij niet de bedoeling van vakantie vieren. Maar het ergste is dus echt dat Tineke aan de ene kant van het vliegtuig geposteerd wordt en ik aan de andere kant. Maar dat zal ze niet glad zitten. Wij vechten voor onze plekkie. Wij houden u op de hoogte van ons wel en wee. Bij nieuw nieuws delen wij u dat weer gezellig mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten